رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: امروز شاهد این هستیم که سپاه و بسیج در راستای توسعه و آبادانی کشور قدم‌های محکم‌تری برداشته و در خدمت‌رسانی به مردم اقدامات مطلوبی انجام داده است.
کد خبر: ۹۵۵۹۳۵۱
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، حجت‌الاسلام محمد عدیده در دیدار با فرمانده بسیج ناحیه مالک‌اشتر به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: داشتن روحیه جهادی و ازخودگذشتگی از نشانه‌های بارز بسیج است و امروز شاهد هستیم بسیجیان با همین شاخصه در تمام عرصه‌ها خدمات ارائه می‌کنند.

 عدیده با بیان اینکه امروز بسیج وظیفه‌ای بسیار خطیرتر و مشکل‌تری نسبت به دوران دفاع و مقدس دارد، افزود: صبر، حوصله، خودسازی، ایستادگی، بصیرت و آگاهی شاخص‌ترین ویژگی‌های یک بسیجی است و همین امر در برهه کنونی که دشمن با طراحی‌های جنگ نرم به فکر ضربه‌زدن به اسلام و ایران هست، سنگین‌تر می‌کند.

 وی با اشاره به اهمیت وجود روحیه و تفکر بسیجی در راستای گره‌گشایی از موانع و مشکلات کشور خاطرنشان کرد: به مردم تأکید می‌شود برای رفع مشکلات از تفکر و منش بسیجی بهره‌مند شوند.

 رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق عنوان کرد: بسیج؛ بیداری، ولایت‌پذیری و داشتن بصیرت در راه ولایت و انقلاب را سرلوحه خود قرار داده و به همین دلیل امروز ما باید در خود استعداد و ظرفیت بسیجی بودن را ایجاد کنیم.

 وی در ادامه با تجلیل از ایثار شهدا و بسیجیان در راستای حفظ اسلام و انقلاب اسلامی، مطرح کرد: باید راه شهدا را ادامه دهیم که راه شهدا همانا امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر و صدق در گفتار و کردار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها